mardi 28 octobre 2008

Justin Gaston 2











I can't prevent to show you some other pictures from Justin, some are private pics but he still looks amazing.

3 commentaires:

scorps a dit…

Stumbled upon your blog. Hope you don't mind that I looked around. =)

Anonyme a dit…

hola Vincent B.
ton blog moi paraît tout très intéressant ce que tu écris outre tes photos.

La vérité non se si tu lis mon message, mais decirte quiciera me gustaria connaître un peu davantage de sur toi, ton style de vie et pensées. Je t'ai vue dans d'autres pages et la vérité moi tu produis beaucoup de choses, je suis de la Colombie et ai 19 années

J'espère que tu me donnes une réponse.



hello Vincent B.
your blog seems to me very interesting everything what you write besides your photos.

The truth if you read my message, but quiciera decirte gustaria me not to know a little but on you, your style of life and thoughts. I have seen you in other pages and the truth you produce many things to me, I am of Colombia and I am 19 years old.

I wait for an answer.

Anonyme a dit…

hey dude how can we see his privates pics ??? lol i'm curious :P